Betalproblem med PayPal

« tillbaka till vanliga frågor

För alla versioner av epicraft Faktura Standard och Professional

Informationen är för dig som har månadsprenumeration på epicraft Faktura Standard eller Professional och har fått information av oss eller PayPal att din betalning inte blev godkänd.

Klicka på den rubrik nedan som stämmer bäst med hur du betalar din månadsprenumeration via PayPal.

  Beloppet dras från mitt PayPal-saldo
  1. Logga in på ditt PayPal-konto

  2. Kontrollera att beloppet du ska betala finns på ditt PayPal-saldo

  3. Finns beloppet på ditt PayPal-saldo klickar du på knappen för att meddela oss att vi ska debitera din månadsavgift

  4. Finns inte beloppet på ditt PayPal-saldo överför du det dit

  5. Klicka på knappen för att meddela oss att du har överfört beloppet till ditt PayPal-saldo

    Efter vi fått ditt meddelande debiterar vi ditt PayPal-konto och prenumerationen på epicraft Faktura återaktiveras

  Beloppet dras från mitt betalkort hos PayPal
  1. Logga in på ditt PayPal-konto

  2. Klicka på Kugghjulsikonen längst upp till höger för att komma till Inställningar

  3. Klicka på menyalternativet Betalningar

  4. Klicka på alternativet Automatiska betalningar längst ned på sidan

  5. Klicka på knappen Visa aktiva och leta sedan upp din automatiska betalning till A Perfect Day AB. Klicka på den för att visa detaljerna

  6. Klicka på rutan med en penna på som syns bredvid ditt betalkort

  7. Här ser du det betalkort som du valt att PayPal ska använda för att betala månadsavgiften på epicraft Faktura. Har betalkortet gått ut ersätter du det med ett nytt, klicka Spara för att godkänna ändringen och sedan Klart

  8. Klicka på knappen för att meddela oss att du har uppdaterat ditt betalkort

  9. Efter vi tagit emot ditt meddelande debiterar vi ditt betalkort och prenumerationen på epicraft Faktura återaktiveras

© 2007-2025 A Perfect Day AB, Nimrodsgatan 8, 115 42 Stockholm | Integritetspolicy